شناسهٔ خبر: 221631 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست هماهنگی روابط عمومی های دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان مرکزی برگزار شد

نشست هماهنگی روابط عمومی های دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بر ضرورت ایجاد دبیرخانه مرکزی و تقویت هم‌افزایی میان دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه در استان با هدف ارتقای سطح خدمت‌رسانی، مدیریت بهینه منابع و تبیین دقیق دستاوردهای عمرانی به مردم تأکید کرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان مرکزی)، جواد لنجابی مدیر کل راه وشهر سازی استان، در نشست هماهنگی روابط عمومی های دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان مرکزی که باحضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با اشاره به گستردگی و تأثیرگذاری فعالیت‌های این حوزه در پیشبرد توسعه استان، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از پروژه‌های زیرساختی و خدمات عمومی استان ذیل مجموعه وزارت راه و شهرسازی تعریف می‌شود که عملکرد درخشان و حجم بالای این فعالیت‌ها نیازمند تبیین و روایتگری دقیق برای افکار عمومی است.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران در بخش‌های مختلف در اجرای پروژه‌های ملی و استانی، خاطرنشان کرد: عملکرد همکاران ما در حوزه بازسازی مناطق آسیب‌دیده و پیشبرد طرح‌های نهضت ملی مسکن، علی‌رغم دشواری‌های موجود، شایسته تقدیر است؛ به طوری که در حوزه‌هایی همچون پرداخت تسهیلات مسکن، استان مرکزی موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه ظرفیت‌های انسانی و تخصصی بسیار بالایی در دستگاه‌های تابعه استان وجود دارد، تصریح کرد: با وجود این توانمندی‌ها، در حوزه تبیین و اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده، نیاز به بازنگری و انسجام بیشتری داریم تا علاوه بر آگاهی‌بخشی به جامعه، امیدآفرینی لازم نیز صورت پذیرد. جواد لنجابی هم‌گرایی و هماهنگی عملیاتی را راهکار اصلی برای حل چالش‌ها و پاسخگویی به انتظارات مردم دانست و افزود: پیشنهاد می‌شود با تشکیل یک دبیرخانه مرکزی، ضمن برگزاری نشست‌های مستمر تخصصی، بستری برای اشتراک‌گذاری تجربیات، هم‌افزایی در برنامه‌ها و ارائه گزارش‌های عملکردیِ منسجم فراهم شود تا مردم عزیزمان از برکات اقدامات صورت‌گرفته در بخش‌های مختلف راه و مسکن بیش از پیش آگاه شوند.

مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی در پایان با ابراز اطمینان از توانمندی مدیران دستگاه‌های تابعه، ابراز امیدواری کرد که با تقویت این رویکرد تعاملی، سطح کیفیت خدمات در استان مرکزی ارتقا یافته و نتایج ملموسِ این هم‌افزایی در توسعه زیرساخت‌ها و جلب رضایت عمومی بیش از گذشته نمایان شود. در پایان این نشست مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی از مدیران روابط عموی های اعضای شورای هماهنگی راه وشهر سازی استان مرکزی با اهداء لوح تقدیر کرد.